تربیت‌بدنی و ورزش از مهم‌ترین عوامل تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان

تهران (پانا) - در همایش دبیران تربیت بدنی، معاون تربیت‌بدنى و سلامت شهر تهران، با تاکید بر اینکه تربیت‌بدنی و ورزش از مهم‌ترین عوامل تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان است، منطقه ۵ را بازوی توانمند تربیت بدنی شهر تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت‌بدنی و ورزش از مهم‌ترین عوامل تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان

همایش دبیران تربیت بدنی منطقه ۵ با حضور علیرضا گیلانی؛ معاون تربیت‌بدنى و سلامت شهر تهران، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه5، شورای معاونین و ۱۸۵ همکار حوزه تربیت بدنی در تالار هویزه، برگزار شد.

در این مراسم علیرضا گیلانی در حضور معلمان تربیت بدنی، منطقه ۵ را بازوی توانمند تربیت بدنی شهر تهران عنوان کرد و گفت: تربیت‌بدنی و ورزش از مهم‌ترین عوامل تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان به شمار می‌رود که در سند تحول بنیادین از جایگاهی ویژه برخوردار است.

در ادامه معاون تربیت بدنی شهر تهران افزود: منطقه 5، علاوه بر تحقق اهداف نظام آموزشی در تربیت جسمی و روحی دانش‌آموزان، از نظر مقام آوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه محسن مطلبی، بر ضرورت توجه به زنگ ورزش و اهمیت اجرای طرح های شهید خرازی و شهید طوقانی تاکید کرد.

محمد حسین میری؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه اعلام کرد: علاوه بر درس تربیت بدنی و تحقق اهداف درس تربیت بدنی در مدارس، فعالیت‌های ورزشی دیگری نیز به‌صورت مکمل و فوق‌برنامه در مدارس منطقه اجرا می‌شوند که شامل، مسابقات و جشنواره‌های ورزشی بین‌مدرسه‌ای و بین‌منطقه‌ای و استانی و کشوری بوده است و به دلیل وسعت منطقه 5 و کثرت دانش آموزان و معلمان و مربیان برجسته، معمولا مقاوم آور بوده ایم.

در پایان مراسم از همکاران برجسته در حوزه تربیت بدنی و از دانش آموز قهرمان جهان، در رشته تکواندو، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار