دختران فوتبالیست منطقه۵ با مهارت و روحیه همکاری نائب قهرمان شدند

تهران (پانا) - تیم دبیرستان سمیه منطقه 5، در مسابقات فوتسال دختران شهر تهران در مقطع متوسطه دوم ، با اتکا برمهارت و روحیه همکاری، نائب قهرمان شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دختران فوتبالیست منطقه۵ با مهارت و  روحیه همکاری نائب قهرمان شدند

در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزی دختران شهر تهران، گرامیداشت یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه ، در رشته فوتسال با حضور 12 تیم(4گروه 3تیمی) که به میزبانی منطقه 19 در سالن ورزشی شهید مطهری برگزار شد، تیم دبیرستان سمیه منطقه 5، موفق به کسب مقام نائب قهرمان فوتسال متوسطه دوم شهر تهران شد.

ساره ابراهیمی؛ سرپرست تیم فوتسال منطقه 5، مسابقات را دارای برنامه ریزی دقیق و منظم دانست و گفت: تیم منطقه با دو برد به عنوان صدرنشین، راهی دور بعدی این مسابقات شد که در این مرحله نیز با پیروزی مقابل تیم منطقه 19 به جمع 4 تیم پایانی پیوست و در مرحله نیمه نهایی با پیروزی برابر تیم منطقه 16 و با 4 پیروزی پیاپی؛ راهی فینال شد که در این بازی مغلوب تیم منطقه 9 شد و مقام نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

فریبا آزاد؛ مسئول انجمن فوتسال منطقه 5 گفت: علاوه بر مهارت دانش آموزان منطقه در این رشته، روحیه همکاری و مشارکت و تفاهم و همدلی و تعمیق دوستی و محبت در بین آنها کاملا دیده می شد که مقام کسب شده را لایق دانش آموزانم می دانم.

در پایان نیز، دانش آموزان منطقه کاپ مقام دومی و مدال ها و احکام را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار