کافه کتاب در دبیرستان فرزانگان‌۴

تهران (پانا) - این روز‌ها که در میدان زندگی با زمان، رقابت و‌ مسابقه در جریان است، برای بردن و برنده‌شدن نا‌خود‌آگاه نوع زندگی ماشینی بر زندگی سنتی پیشی گرفته است، هر‌چند برد در این رقابت دلچسب باشد، اما عواقب آن چیزی جز سلب آرامش و بیش‌فعالی نیست، کتاب یکی از راه‌های ایجاد آرامش و دوری از هر‌گونه دغدغه اضطراب‌آور است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کافه کتاب در دبیرستان فرزانگان‌۴

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و نیز به‌ منظور ایجاد انگیزه و ترویج کتابخوانی، واحد فرهنگی دبیرستان فرزانگان چهار در اقدامی نوین، فضای اختصاصی با عنوان کافه کتاب در مدرسه افتتاح کرد.به صرف قهوه، کتاب و گپ دوستانه.

در این فضای دلنشین که در کنار نمایشگاه اختصاصی هفته کتاب تدارک دیده شده،دانش‌آموزان می‌توانند با سفارش قهوه و کتاب موردعلاقه‌شان محفل کتابخوانی را گرم و به توسعه این فرهنگ کمک کنند.

این‌ کافه کوچک در همان ساعات اول با استقبال گرم و‌ چشمگیر دانش‌آموزان روبرو شد و در دقایق زنگ تفریح میز کافه کتاب فرزانگان چهار میزبان بحث‌های داغ و نقد و تحلیل دانش‌آموزان است.

لازم به ذکر است که مسئولین واحد فرهنگی و کتابخانه دبیرستان با پذیرایی و معرفی کتاب در جهت هر چه بهتر برپایی کافه کتاب تلاش می‌کنند.

دانش‌آموز خبر‌نگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار