مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

جمعیت هلال احمر استان زنجان 10 هزار و 500 عضو داوطلب دارد

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت تعداد اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان بیش از 100 هزار و 500 نفر است و همچنان آماده جذب داوطلبان بیشتر هستیم.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جمعیت هلال احمر استان زنجان 10 هزار و 500 عضو داوطلب دارد

سیدقاسم موسوی امروز در حاشیه مانور زلزله، تخلیه و اسکان اضطراری که در مجتمع مسکونی رضوان زنجان اجرا شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تقریباً همزمان با سالگرد زلزله سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های مستمر جهت مقابله با حوادث و بلایای طبیعی به شهروندان خاطرنشان کرد: برای تمرین و یادآوری این آموزش‌ها و برای اینکه تذکر دهیم که زلزله به عنوان یک حادثه طبیعی امکان دارد در هر کجا و هر زمانی اتفاق بیفتد، مانور امروز را اجرا کردیم.

موسوی با بیان اینکه این مانور زلزله، تخلیه و اسکان اضطراری امروز در تمام شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان انجام می‌شود، افزود: مجتمع مسکونی رضوان به این دلیل انتخاب شد که یکی از پرتراکم‌ترین مجتمع‌های مسکونی زنجان بوده و نیاز است تا ساکنان این مجتمع، نقاط امن را بشناسند و نحوه خروج از ساختمان را تمرین کنند به‌طوری که کمترین آسیب به خود و اعضای خانواده‌شان برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور امروز با حضور رئیس دفتر فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ جهانی در ایران، رئیس خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی اجرا شد تا آموزش‌هایی که در طول سال به شهروندان ارائه شده، تمرین شود.

وی مردم هرچه آگاهی پیدا کرده و از دوره‌ها و آموزش‌های جمعیت هلال احمر بتوانند استفاده کنند به نفع خود و خانواده‌شان است و نتیجه این برنامه‌ها در نهایت چیزی جز ارتقای تاب‌آوری و آمادگی جامعه در برابر حوادث نخواهد بود.

موسوی تصریح کرد: محصول این آموزش و تمرین‌ها به حداقل رساندن آسیب‌ها و خسارت‌های ناشی از حوادثی مانند زلزله خواهد بود.

وی ابراز کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان هم‌اکنون بیش از 10 هزار و 500 عضو داوطلب دارد و برای افزایش میزان ارائه خدمات به مردم همچنان جذب داوطلب از هر قشری را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار