رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران:

رمز موفقیت معلم تربیت‌بدنی داشتن برنامه‌ای منظم و هدفمند مطابق با اهداف آموزشی است

تهران (پانا) - رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه‌ ورزش در ارتقای تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان تاثیرگذار است، گفت بی‌شک رمز موفقیت معلم تربیت‌بدنی برای رسیدن به اهداف آموزشی داشتن برنامه منظم و هدفمند است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رمز موفقیت معلم تربیت‌بدنی داشتن برنامه‌ای منظم و هدفمند مطابق با اهداف آموزشی است

نشست تخصصی درس تربیت بدنی همکاران جدیدالورود منطقه 4 با حضور حمیدرضا نجفیان؛ رئیس اداره تربیت بدنی، الهام رباط جزی؛ کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، کارشناس مسئول و کارشناس تربیت بدنی منطقه و گروه آموزشی درس تربیت بدنی و همکاران تربیت بدنی جدیدالورود برگزار شد.

نجفیان، رئیس اداره تربیت بدنی شهر تهران با بیان اینکه انسان از نظر خلقت برترین مخلوقات است که در نتیجه تربیت جسمی و روانی می تواند به مرحله کمال دست یابد، گفت: سلامت جسمانی و روحی و روانی لازمه حیات طیبه است و تربیت بدنی می تواند بخشی از رسالت حفظ حیات زیستی انسان را بر عهده بگیرد، بر این اساس لازم است معلمان تربیت بدنی، ورزش دانش آموزان را مورد توجه قرار دهند زیرا توجه به این مورد در ارتقاء تحصیلی و سلامت روانی این قشر آینده‌ساز تاثیرگذار است.

وی در ادامه این جلسه گفت: بی شک رمز موفقیت یک معلم در امر آموزش، داشتن برنامه ای منظم و هدفمند مطابق با اهداف آموزشی است و برای رسیدن به این اهداف به شکل مطلوب آن، باید با طرح درس سالانه و طرح درس روزانه مراحل تدریس را به انجام برساند. بی شک رمز موفقیت یک معلم در امر آموزش، داشتن برنامه ای منظم و هدفمند مطابق با اهداف آموزشی است و برای رسیدن به این اهداف به شکل مطلوب آن، باید با طرح درس سالانه و طرح درس روزانه مراحل تدریس را به انجام برساند.

نجفیان، همچنین در این جلسه به شرح وظایف سازمانی معلم تربیت بدنی پرداخت و تکمیل و بایگانی فرم آگاهی از سلامت‌، استفاده از کتاب راهنمای تدریس استفاده از طرح درس و برگزاری شورای تربیت بدنی در مدارس را جز وظایف معلمین تربیت بدنی برشمرد.

در این جلسه گروه آموزشی درس تربیت بدنی منطقه در مورد نحوه و چگونگی ارسال گزارشات و در نهایت ارزشیابی معلمین تربیت بدنی بحت و گفت و گو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار