عضو کمیسیون آموزش مجلس:

قانون کنکور فقط باید در مجلس اصلاح شود

نمی‌خواهیم خاطر دانش‌آموزان و خانواده‎‌ها مشوش شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه قانون کنکور حتما باید در مجلس اصلاح شود، گفت این طرح برای بررسی به کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارجاع و پس آن به مجددا به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قانون کنکور فقط باید در مجلس اصلاح شود

به گزارش خانه ملت، احمد نادری با اشاره به تصویب یک فوریت «طرح قانون الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور» در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 22 آبان)، اظهار کرد: در نشست امروز تقاضای تصویب دو فوریت این طرح را داشتیم که یک فوریت آن در صحن علنی مجلس رأی آورد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: بر همین اساس، طرح مذکور به کمیسیون تخصصی ارجاع و در ادامه برای بررسی در صحن بررسی می‌شود تا نمایندگان پیشنهادات خود را برای رسیدگی و اعمال احتمالی در طرح ارائه کنند.

وی با اشاره به امکان تبدیل شدن این طرح به قانون پیش از کنکور 1402، گفت: تلاش ما این است که خاطر خانواده‌ها و دانش آموزان کنکوری مشوش نشود و آرامش آن‎‌ها برای کنکور پیش‌رو از بین نرود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: بحث اصلی ما این است که قانون مجلس، فقط باید از طریق مجلس اصلاح شود و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار