رئیس هیات‌مدیره کانون کشوری انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های آزادفنی وحرفه ای اعلام کرد؛

برنامه‌ریزی برای بهبود کسب وکار آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای

تهران (پانا) - رئیس هیات مدیره کانون کشوری انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه‌ای از برنامه‌ریزی این کانون برای حمایت از کسب وکار آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای بهبود کسب وکار آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای

در راستای تفاهم نامه‌‍‌های کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه‌ای کشور با سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی وحرفه‌ای، در اولین گام با همکاری کانون کشوری، موسسه گنجینه دانش و مرکز تربیت مربی و کارگاه آموزشی مدیریت هوشمند مالی و سرمایه گذاری برای مدیران بخش دولتی و غیردولتی به صورت رایگان اجرا شد.

سیداسماعیل سیداشرفی رئیس هیات مدیره کانون کشوری در این باره به پانا گفت: در راستای فراهم کردن زمینه‌های لازم برای بهبود کسب وکار آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور و ارتقای سطح دانش مهارتی مدیران، مربیان وخانواده‌های آنها در خانواده آموزش فنی وحرفه‌ای، تفاهم‌نامه‌هایی با بخش دولتی منعقد شده که این کارگاه اولین گام دراجرای آنها بوده است.

وی افزود: همکاری متقابل طرفین درنیاز سنجی، ارزیابی، توسعه آموزش‌های مهارتی و بهبود فضای کسب و کار حوزه مهارت‌آموزی با استفاده از روش‌های نوین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود هدف‌گذاری شده است که در آینده شاهد اتفاق موثر با ایجاد مهارت کسب و کار خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار