سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

گروه‌های جهادی به دنبال حل ریشه‌ای مسائل هستند

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست هم اندیشی با گروه‌های جهادی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، گفت گروه‌های جهادی به دنبال حل ریشه‌ای مسائل هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های جهادی به دنبال حل ریشه‌ای مسائل هستند

حمیدرضا خان‌‌محمدی، سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه سفر به استان سیستان بلوچستان، با گروه‌های جهادی و فعالان مدرسه سازی این استان در زاهدان، دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این نشست اظهار داشت: امروز بیش از پیش حساسیت کار در مدارس و دانشگاه ها و ضرورت توجه به این دو نهاد علمی و تربیتی احساس می شود و دشمن نیز بر این موضوع تمرکز کرده است.

خان محمدی افزود: اعتقاد داریم گروه‌های جهادی، به دنبال حل مسئله هستند و باید از کارهای کلیشه ای پرهیز کرده و به رفع معضلات و مشکلات به صورت ریشه‌ای و بنیادی بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه جریان سازی محتوایی و فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های دشمن و آگاهی بخشی ضرورت دارد، ادامه داد: دشمنان رشد و پیشرفت ما را هدف گرفته‌اند، که باید همه در کنار هم باشیم و به تبیین شرایط و روشنگری بپردازیم که برای این منظور درهای مدارس هم به روی گروه‌های جهادی باز است.

خان محمدی گفت: یکی از اولویت‌های کاری در مجموعه نوسازی مدارس، ضرورت برقراری ارتباط و تعامل بین مجامع خیرین مدرسه ساز استان‌ها وشهرستان‌ها با گروه‌های جهادی و تقویت این فرآیند خواهد بود.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: امروز باید از موضوع مساوات گذر کرده و به دنبال پیاده نمودن عدالت باشیم و عدالت به معنی رساندن حق به ذیحق است.

گفتنی است، حمیدرضا خان محمدی پیش از این نشست با حضور در منزل پدری شهید والامقام «حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی» با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

روحانی شهید «سجاد شهرکی» امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان، غروب پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در هنگام ورود به مسجد هدف کینه دشمنان قسم خورده قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار