در محل سفارت ایران در اندونزی انجام شد؛

قدردانی از دانش‌آموزان مدال‌آور مسابقات علوم و اختراعات 2022 اندونزی

تهران (پانا) - سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اندونزی از دانش‌آموزان مدال‌آور مسابقات علوم و اختراعات 2022 اندونزی تجلیل و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از دانش‌آموزان مدال‌آور مسابقات علوم و اختراعات 2022 اندونزی

محمد خوش هیکل آزاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اندونزی امروز در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان مدال‌آور مسابقات علوم و اختراعات 2022 در محل سفارت ایران در جاکارتا، اظهار داشت: خوشبختانه پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علم و دانش از جوانان ایران در سطح جهان شاهد هستیم که کسب مدال های رنگارنگ علمی از مسابقات علوم و اختراعات اندونزی گویای این موضوع است.

وی با تاکید بر این مهم که جوانان ایران همیشه در همه جریان‌ها به خصوص در جریان‌های علمی به بهترین شکل ظاهر می‌شوند، گفت: کسب این عناوین جهانی آغاز راه است و این دانش‌آموزان باید این مسیر را به خوبی ادامه دهند.

در این مراسم از مدال‌آوران ایرانی، پریا کدخدایی صاحب مدال طلا در رشته شیمی - نانو، مهربد بنی عامریان کسب مدال طلا در رشته فنی مهندسی و الکترونیک، کارن یوسفی فرد با کسب مدال نقره در رشته نانو تکنولوژی و حسن کاکانژادی صاحب مدال نقره در رشته علوم کامپیوتر، با اهدای هدایایی توسط آقای دکتر ابراهیمی رایزن فرهنگی و محمد خوش هیکل آزاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اندونزی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار