فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان:

نسل چهارمی‌های کشورمان، به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند / فیلم

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان با بیان اینکه برخلاف تبلیغات دشمن و استکبار جهانی، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند، گفت یکی از مصادیق آن، حضور پرشور این قشر در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نسل چهارمی‌های کشورمان، به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند / فیلم

سردار حمید دامغانی در گفت و گو با پانا، در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه و همچنین یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت به ویژه شهدای دانش آموز که به دست استکبار جهانی به مقام شهادت نائل آمدند، خاطرنشان کرد: تصور غلط دشمن این بود که بر اساس برداشت ها و اطلاعات داده های غلط پنداشت که نسل جدید انقلاب، دهه هفتادی ها، دهه هشتادی ها و دهه نودی ها، دلی در گرو نظام و انقلاب نداشته و از ارزش های دینی، ملی و بومی به واسطه فریب خوردگان محدود، فاصله گرفته اند.

وی افزود: امروز حضور پررنگ دانش آموزان و پیشگامان گام دوم انقلاب، در این برنامه که اختصاصا به جهت تقابل با روز استکبارستیزی است، مشت محکمی بر دهان آن هاست؛ چرا که قطعا معادلات و برداشت های غلط آنان را تغییر می دهد و این حضور گسترده، حضور بسیار ارزشمندی است.

فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان تصریح کرد: شما دانش آموزان عزیز، امروز پرچمدار دار رسیدن به قله تمدن اسلامی هستید و دل ما به وجود شما عزیزان روشن بوده و قلب های ما به وجود شما امیدوار است و آینده را شما روشن و پر امید خواهید کرد. حرکت برای فتح قله های علمی جهان و تمدن سازی نوین اسلامی و رساندن پیام صلح، دوستی و عدالت به جهانیان امروز وظیفه و رسالت شماست و امیدواریم بتوانید این پرچم مقدس را به صاحب اصلی خود امام زمان(عج) برسانید.

دانش آموز خبرنگار: امیر شادکام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار