مدیرآموزش و پرورش فلاورجان:

کتاب آموزش دفاعی یکی از ضروریات و نیازهای حوزه دانش‌آموزان است

فلاورجان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش فلاورجان گفت با توجه به تغییر رویکرد دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم و هدف قرار دادن فرهنگ، کتاب آموزش دفاعی یکی از ضروریات و نیازهای حوزه دانش‌آموزان است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کتاب آموزش دفاعی یکی از ضروریات و نیازهای حوزه دانش‌آموزان است

جلسه هماهنگی درس آمادگی دفاعی مدارس متوسطه با حضور حسینعلی امینی، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان، محسن یوسفیان، معاون آموزش متوسطه، سروان ابوالقاسم احمدی، مسئول بسیج دانش آموزی، رحمت‌الله نوروزی، مسئول آمادگی دفاعی ناحیه مقاومت بسیج و دیگر اعضا در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش فلاورجان در این جلسه با اشاره به اینکه دفاع یک ضرورت و آموزش دفاعی یک امر مهم است عنوان کرد: هدف‌گذاری برای درس دفاعی یکی از مهم‌ترین و با اهمیت ترین ضروریات جامعه کنونی ما است.

مدیرآموزش و پرورش فلاورجان همچنین بیان کرد: با توجه به تغییر رویکرد دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم و هدف قرار دادن فرهنگ ما، کتاب آموزش دفاعی یکی از ضروریات و نیازهای حوزه دانش آموزان است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص زمان برگزاری، پشتیبانی و برنامه ریزی اجرای اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس متوسطه نیز بحث و تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار