به‌همت گروه آموزشی ابتدایی ناحیه یک بهارستان صورت گرفت:

نرم‌افزار «واژه‌نامه ابتدایی» رونمایی شد

بهارستان یک (پانا) - نرم‌افزار «واژه‌نامه ابتدایی» به‌همت گروه آموزشی ابتدایی‌ ناحیه یک بهارستان از آموزشگاه زرگران این منطقه، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نرم‌افزار «واژه‌نامه ابتدایی» رونمایی شد

آیین رونمایی از نرم‌افزار واژه‌نامه ابتدایی در مدرسه زرگران با حضور آیت اصلانی سرپرست، الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد. الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در خصوص طراحی این نرم‌افزار گفت: نرم‌افزار واژه‌نامه، تمام مقاطع تحصیلی را در بر می‌گیرد و در حوزه املا‌نویسی و ادبیات فارسی نرم‌افزاری شاخص است و در حال حاضر در فاز اول بیش از ۲۰۰۰ واژه در ۸ ماه در برنامه قرار گرفت که به‌زودی بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیریت مدرسه زرگران بهارستان یک توانسته‌اند با جمع‌آوری توان همکاران در کنار هم، طرحی را به عمل برسانند که قابلیت استفاده در سطح کشوری را دارد.

صیادی طراحی این نرم‌افزار را به‌همت گروه آموزشی ابتداییون که از فرهنگیان شاغل در مدرسه زرگران می‌باشند، عنوان کرد و ادامه داد: اجرای آزمون تستی در برنامه و ارائه برنامه‌های آموزشی در قالب فیلم در نسخه‌های بعدی این نرم افزار طرح‌ریزی شده است‌.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در پایان افزود: این نرم‌افزار با عنوان "واژه‌نامه ابتدایی" هم‌اکنون در مارکت‌های ایرانی عرضه‌ شده و قابل استفاده در سراسر کشور ایران است.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار