امام جمعه بخش گلستان:

وحدت و یکپارچگی مسلمانان، موجب شکست دشمن می‌شود/ فیلم

بهارستان یک(پانا)- امام جمعه بخش گلستان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، وحدت و یکپارچگی مسلمانان را عاملی مهم برای شکست دشمن دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و یکپارچگی مسلمانان، موجب شکست دشمن می‌شود/ فیلم

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور علی قشقایی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، عبدالله نوحی فرماندار، حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، سایر مسئولین و اقشار مختلف مردم بهارستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، ضمن تبریک روز دانش‌آموز به جوامع دانش‌آموزی، حرکات اخیر دشمن را بی‌ارزش شمرد و ضمن اشاره به وظایف مسلمانان، اظهار کرد: فرد انقلابی واقعی، کسی است که مخلصانه در جهت حفظ دین و کشور خود، با تمام وجود، تلاش کند و با شرکت در تشکل‌های مختلف مانند بسیج در جهت پیشرفت کشور از لحاظ امنیتی گام بردارد؛ زیرا این امور علاوه بر تاثیرگذاری در پیشرفت کشور، نوعی جهاد در راه خدا‌ نیز محسوب می‌شود.

امام جمعه بخش گلستان در ادامه تاکید کرد: هیچ دشمنی، نمی‌تواند انقلاب ما را سرنگون کند؛ زیرا همه ما ایرانیان با وحدت و یکپارچگی، عشق و ایمان خود را نسبت به انقلاب، به دشمنان نشان داده‌ایم و هرگز اجازه نابودی نخواهیم داد.

در ادامه مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و مسئول اجرایی نماز جمعه مصلی شهر گلستان، ضمن اشاره به اهداف دشمن از فعالیت‌های اخیر خود، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر و سکوت مدعیان، همواره از سال ۱۳۵۷ ادامه‌دار است که امروزه منجر به جنگ ترکیبی با ترور دانشمندان، فرماندهان نظامی و حمایت از گروهک‌های تروریستی شده است که همه این موارد به دستور کشور‌های ضدانقلابی، با نمایش وارونه حقیقت در فضای مجازی انجام می‌شوند؛ از این‌رو ما مسلمان این مرز و بوم با تکیه بر قرآن، با خلوص نیت تمام، از انقلاب محافظت می‌کنیم.

در پایان نقی‌زاده تاکید کرد: ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، به پیروی از امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله)، بر وحدت و همدلی خود پایبند هستیم و نسبت به جمهوری اسلامی ایران پایدار خواهیم ماند.

وی افزود: ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی باشکوه، با آگاهی و مقاومت خود، نسبت به نقشه‌ها و حملات دشمن، در کنار انقلاب خود خواهیم ماند و برای حفظ و امنیت کشور عزیز ایران تلاش می‌کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار