معاون وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

شرکت در راهپیمایی 13 آبان تودهنی به یاوه‌گویان علیه نظام جمهوری اسلامی است

زنجان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش معتقد است که شرکت دانش‌آموزان همراه و همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان، تودهنی مجدد به یاوه‌گویان و پاسخ کوبنده به شیطنت‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در راهپیمایی 13 آبان تودهنی به یاوه‌گویان علیه نظام جمهوری اسلامی است

احمد محمودزاده امروز در حاشیه آیین زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی در زنجان در گفت‌وگو با پانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده در راهپیمایی 13 آبان و نماز جمعه هم وحدت، انسجام و همدلی بین مردم عزیز ایران اسلامی را برقرار کرده و هم اعلام انزجار از سیاست‌های خبیثانه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را نشان می‌دهد.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان همگام و همراه با اقشار مختلف مردم و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 13 آبان، تودهنی دوباره‌ای به دهان آمریکا و یاوه‌گویانی می‌زنند که علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ و شیطنت می‌کنند.

محمودزاده با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی دشمنان به‌ویژه آمریکا تصریح کرد: همراهی و حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان، پاسخ کوبنده‌ای به شیطنت‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مفاهیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا توسط معلمان در کلاس‌های درس باید به دانش‌آموزان و نسل حاضر انتقال یابد.

وی اظهار کرد: معتقدیم که آینده نظام و کشور در داخل کلاس‌های درس، طراحی و مهندسی می‌شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده‌اند، بزرگترین و مهمترین سرمایه کشور، نیروری انسانی است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه بخشی از تبیین اهمیت 13 آبان وظیفه معلمان است که دانش‌آموزان را با مفاهیم و دستاوردهای انقلاب و خباثت‌های دشمنان در طول بیش از 43 سال گذشته آشنا کنند، افزود: ایران قوی هم با حضور دانش‌آمزان در کلاس‌های درس و تحصیل علم و پیشرفت، اتفاق می‌افتد و این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار