به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان زابل

زابل (پانا) - همزمان با فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان زابل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان زابل

همزمان با ایام هفته بسیج دانش آموزی مراسم محوری نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زابل، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سرحدی نماینده ولی فقیه در زابل، سرهنگ قاسمی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، معاون استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان زابل، معاون مدیرکل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زابل و جمعی از مسئولان در تاریخ 7 آبان‌ماه 1401 در محل آموزشگاه ولایت فرهنگیان شهرستان زابل برگزار شد.

حسینعلی دهباشی ضمن خیر مقدم به گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد: بسیج در فرهنگ لغت به معنای جهاد و عزم و اراده است و بسیجی کسی است که وجودش وقف اسلام است. پرتلاش، ایثارگر، کارا و بی منت است.

وی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج یعنی حضور، حضور بهترین و با نشاط ترین و باایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع مل و اهداف والا، کشورشان به آنها نیاز دارد. همیشه بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخارترین انسان‌ها این خصوصیات را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها و با سبک زندگی غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است. در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آنها سرمشق بگیرند؛ از این‌ رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری به نظر می رسد.

در ادامه این مراسم، صبحگاه دانش آموزی، افتتاح نمایشگاه سلاله های فاطمی و علوی با حضور بیش از 10 واحد مقاومت بسیج دانش آموزی و رونمایی از شهید شاخص سال شهید علی عرب (ققنوس دفاع مقدس) برگزار شد و به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار