اعلام دو روز عزای عمومی در ملایر در پی شهید مدافع امنیت «علی نظری»

تهران (پانا) - در پی شهادت مدافع امنیت شهید "علی نظری"، امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم آبان را عزای عمومی اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام دو روز عزای عمومی در ملایر در پی شهید مدافع امنیت «علی نظری»

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: در پی شهادت مظلومانه شهید نظری دو روز در شهرستان ملایر عزای عمومی اعلام شد.

سلمان اسماعیلی گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار "علی نظری" صبح جمعه ششم آبان از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان برگزار و پیکر پاک این شهید والامقام در جوار شهدای گلگون کفن شهرستان ملایر در گلزار شهدای بهشت هاجر به خاک سپرده می‌شود.

اسماعیلی ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، گفت: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.

وی از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان ملایر دعوت کرد تا با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز "علی نظری"، حماسه‌ای دیگر از تعلق مردمان این دیار به شهدا و آرمان‌های بلند آنان را رقم بزنند.

گفتنی است مراسم وداع با شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" عصر امروز همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور مردم شهید پرور شهرستان، خانواده معظم شهید نظری، استاندار همدان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در پارک چمران برگزار شد.

سروان پاسدار «علی نظری» شامگاه چهارشنبه چهارم آبان به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این پاسدار شهید متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار