جزئیات اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مدارس تهران

تهران (پانا) - در راستای ترویج یاد و نام امام زمان طرح ملی سه‌شنبه‌های مهدوی، معارف ناب مهدوی و فرهنگ مهدویت توسط دانش‌آموزان مدارس آموزش و پرورش منطقه 6 اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در مدارس تهران

آزیتا فکور، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 6، از اجرای این طرح توسط دانش آموزان دبیرستان یاس نبی خبر داد و گفت: شناخت معارف مهدوی ضرورت تردیدناپذیر عصر ماست، ضرورتی که اگر به خوبی درک شود و وجوه مختلف آن، چنان‌ که شایسته است، تبیین شود، برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد.

وی در ادامه افزود: بر هر یک از ما واجب است که همه تلاشمان را برای شناخت امام عصر خود، به کار گیریم.

فکور ادامه داد: از این رو در عصر حاضر، جامعه ما بیش از هر زمان دیگری، نیازمند پرداختن به فرهنگ انتظار و باور مهدویت است و به جرات می‌توان گفت اگر به خوبی به این موضوع پرداخته شود، می‌تواند بسیاری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کند.

وی گفت: در طرح سه شنبه‌های مهدوی، هر هفته مطالب مهدوی در قالب کلیپ، پوستر و آیه‌های مهدوی برای ارباب رجوع و مدارس نمایش داده می‌شود و هر یک از مدارس نیز می توانند مطالب را در شبکه‌های مجازی برای استفاده اولیاء خود بارگذاری کنند.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی خاطرنشان کرد: هر سه‌شنبه در آموزش و پرورش منطقه 6 این میز به صورت نمادین نمایش داده می‌شود و مدارس نیز جهت شناخت بیشتر دانش آموزان نسبت به امام زمان(عج) و شادی اهل بیت در مدارس خود اقدام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار