برگزاری جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان به‌منظور برنامه‌ریزی13 آبان

زاهدان (پانا) - نخستین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان به‌منظور برنامه‌ریزی13 آبان

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمن درس، مدرسه و معلم را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: تزیین و آماده سازی مدارس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری تریبون آزاد در مدارس از مهمترین اقداماتی است که باید به این مناسبت در مدارس استان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بازدید از مراکز نظامی برای دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: دانش آموزان باید اقتدار نظامی کشور را ببینند و بدانند امنیت آنان حاصل تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است، بنابراین اجرای این بازدیدها تاثیر بسیار زیادی در این زمینه خواهد داشت.

میرعبدی با تاکید بر ضرورت فعالیت فرهنگی در فضای مجازی با محوریت شبکه های اجتماعی داخلی مانند شاد تصریح کرد: توجه ویژه به رسانه های مجازی و اجرای برنامه های جامع، متنوع و شاد در ۱۳ آبان مورد تاکید است.

وی پخش سرودهای حماسی و استفاده از ظرفیت معلمان برای سخنرانی درباره حماسه ۱۳ آبان در مراسم صبحگاهی مدارس را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی عنوان کرد و بر اجرای آن در تمامی مدارس استان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار