مدیر عامل هلال احمر:

افزایش چهار پایگاه بین شهری هلال‌ احمر در اردبیل

خبرگزاری پانا: مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان اردبیل از افزایش چهار پایگاه بین شهری به مجموع پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهرام غیبی در جریان افتتاح این پروژه‌ها در اردبیل اظهار داشت: ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر نوسازی شده و این جمعیت آمادگی مقابله با هرگونه حادثه را دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حرکت بتوانیم گامی اساسی در مسیر کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی برداریم.

غیبی در ادامه خاطر نشان کرد: در جریان بازدیدی که اخیراً معاون عمرانی استاندار اردبیل از قسمت‌های مختلف معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل داشتند با نحوه کار واحدها و فعالیت مختلف آنها آشنا شده و در جریان امورات معمول قرار گرفتند. وی این بخش‌ها را شامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات، مرکز پاسخگویی اضطراری، مرکز ارتباطات رادیویی، سامانه ندای امداد ۱۱۲، انبارها، پارکینگ ترابری و سایر قسمت‌ها توصیف کرد. وی اضافه کرد: در جریان این بازدیدها طی ارتباطی مستقیم معاون امور عمرانی استاندار و بنده با دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و رئیس سازمان امداد و نجات کشور به صورت ویدئو کنفرانسی گفت‌وگوهایی را انجام داده و درخواست‌های خودمان را در حل مشکلات حوزه امداد و نجات از مسئولان کشوری خواستار شدیم.

بنا به همین گزارش، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در مورد افتتاح پروژه‌ها نیز بیان کرد: این پروژه‌ها شامل پایگاه بین شهری اردبیل یادمان شهید فرخ خادمی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است. غیبی یادآور شد: همچنین شاهد افتتاح پایگاه بین شهری سرچم یادمان شهید جلیل قربانی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال بودیم. وی ادامه داد: ‌سومین پایگاه بین شهری مربوط به پایگاه جعفرآباد یادمان شهید خیرالله بازدار به مساحت ۲۵۰ متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار