رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان البرز عنوان کرد:

کسب رتبه دوم دانش‌آموزان البرزی در کارسوق ملی مهندسی ژنتیک

کرج (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان البرز گفت دانش‌آموزان این استان در پنجمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک رتبه دوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم دانش‌آموزان البرزی در کارسوق ملی مهندسی ژنتیک

رضا شکیبا رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان البرز افزود: دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در کارسوق ملی مهندسی ژنتیک مقام دوم کشور را کسب کردند.

وی از هستی عباس پور، آنیسا سعادت کیا، فاطمه پیامی به عنوان دانش آموزان افتخارآفرین استان البرز در کارسوق ملی مهندسی ژنتیک یاد کرد.

شکیبا خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار دانش‌آموز در قالب ۴۳۶ تیم از سراسر کشور در این دوره از کارسوق شرکت کردند که پس از داوری‌های اولیه ۳۲ تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان استان اضافه کرد: در مرحله نهایی داوری ۱۰ تیم در 2 بخش آزمایشگاهی و بیوانفورماتیک منتخب شدند و تیم دانش‌آموزی دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج توانست رتبه دوم کشوری را در بخش آزمایشگاهی ژنتیک به خود اختصاص دهد.

شکیبا در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان البرز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و با تلاش برای تحقق اهداف ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین، گام های ارزنده ای را برداشته اند.

وی اضافه کرد: در اختتامیه مراسم کارسوق مهندسی ژنتیک از دانش آموزان برتر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار