آیین تقدیر از دست‌اندرکاران «اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم» برگزار شد

صالحی: مفاهیم علمی باید از درون مدارس و آموزش و پرورش به دانشگاه‌ها رسانده شود

تهران (پانا) - آیین تقدیر از دانش‌آموزان، اساتید و عوامل اجرایی اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم با حضورمعاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از معاونان و مدیران صنعت هسته‌ای و جمعی از دانش‌آموزان و برگزیدگان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) در سالن خوارزمی سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تقدیر از دست‌اندرکاران «اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم» برگزار شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی دومین دوره مسابقات نوآوری‌های صنعتی سازمان بسیج مهندسین و اقدامات انجام‌شده توسط دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در حوزه لیزر و فناوری کوانتومی، اظهار کرد: از مجموعه عزیزان پایه‌گذار این حرکت مبارک تشکر می‌نمایم؛ شما عزیزان با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور به حرکت علمی شتاب بخشیدید و بسیار خوشحالم که این نهال‌ها کاشته شده است.

صالحی ادامه داد: مفاهیم علمی باید از درون مدارس و آموزش و پرورش به دانشگاه‌ها رسانده شود؛ تزریق مفاهیم علمی باعث بینش عمیق و چشم‌انداز وسیع دانش آموزان و دانشجویان در ابتکار و نوآوری خواهد شد. در حوزه فکری و لزوم نوآوری لازم است که چارچوب‌های تعریف‌شده کنار گذاشته شود و دانش‌آموزان از محدودیت خارج شوند و شجاعت در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود و ایده‌های جدید بدون قید مطرح شود.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت ایده پردازی و حضور دانش‌آموزان درصحنه‌های علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان با فکری باز و با قدرت هرچه بیشتر در حوزه‌های علمی فعالیت داشته باشند و باید آینده درخشان این کشور به دست این افراد شکل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار