کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

دبیران ورزش، جهادگران عرصه سلامت هستند

شهریار (پانا) - کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، ورزش را خط مقدم مبارزه با بیماری‌ها دانست و دبیران ورزش را جهادگران عرصه سلامت خواند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دبیران ورزش، جهادگران عرصه سلامت هستند

رسول محمدی در جلسه سالیانه تقدیر از دبیران ورزش شهرستان شهریار، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی از زحمات تمامی دبیران ورزش تشکر کرد و گزارشی از عملکرد کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار ارائه داد و گفت: از مهمترین اقدامات صورت گرفته در بخش عمرانی می توان به تعویض کفپوش و نرده کشی سالن فجر شهریار، تکمیل و راه اندازی سالن نشاط وائین شهریار، تکمیل و راه اندازی سالن زینب امیریه، نرده کشی سالن فتح، تکمیل و راه اندازی زمین چمن شهدا شهریار اشاره کرد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مورد طرح شهید سلیمانی و تکمیل فضاهای ورزشی مدارس اظهار کرد: چهار مدرسه به عنوان مجری طرح چمن مصنوعی انتخاب شدند که کلنگ زنی و اقدامات اولیه در آنها انجام شده است.

وی در ادامه به احداث اتاق درس تربیت بدنی در مدارس شهرستان اشاره کرد که سومین اتاق ورزش تکمیل و در حال استفاده و چهارمین اتاق ورزش هم در حال تجهیز و را اندازی است.

محمدی در مورد موفقیت‌های فرهنگیان شهریاری در مسابقات استانی و کشوری گفت: در بخش آقایان در رشته فوتسال مقام سوم استان، در رشته پینگ پنگ مقام اول استان، در بخش خانم ها در رشته پینگ پنگ مقام سوم کسب شد. در بخش دانش آموزی در کشتی آزاد و فرنگی اعزام کننده تیم استان به مسابقات کشوری شهرستان شهریار بود که مقام های اول و دوم استان هم کسب شد. در مسابقات فوتسال متوسطه دوم پسران رتبه سوم استان، در رشته فوتبال متوسطه دوم رتبه اول استان توسط دانش آموزان شهریاری به دست آمد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، برنامه های آینده کارشناسی تربیت بدنی شهرستان شهریار را افزایش سرانه ورزشی مدارس، تهیه البسه ورزشی برای همکاران تربیت بدنی، توانمند سازی همکاران تربیت بدنی، تهیه و تجهیز لوازم و فضاهای ورزشی مدارس، برشمرد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار