درخشش و کسب مقام قهرمانی دختران تکواندوکار گیلان در کشور

رشت (پانا) - رئیس هیات تکواندو گیلان گفت دختران تکواندوکار خردسال این استان با درخشش خود مقام قهرمانی رقابت‌های منطقه یک کشور را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش و کسب مقام قهرمانی دختران تکواندوکار گیلان در کشور

محسن سترگی گفت: در جریان این رقابت‌ها که به میزبانی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، تیم تکواندو دختران خردسال گیلان با کسب ۹۴۴ امتیاز با اختلاف زیاد نسبت به سایر تیم‌ها بالاتر از حریفان خود قرار گرفت و مقام قهرمانی را تصاحب کرد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، دختران تکواندوکار خردسال گیلان توانستند در اوزان مختلف، هفت مقام قهرمانی و مدال طلا کسب کنند تا بیشترین مقام قهرمانی به این استان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر کسب هفت مدال طلا، دختران تکواندوکار خردسال گیلانی موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند تا در مجموع تیم تکواندو دختران خردسال استان گیلان ۹ مدال در این رقابتهاکسب کنند.

رئیس هیات تکواندو استان بیان کرد: همچنین از سوی کمیته فنی این رقابت‌ها، مهناز حسین زاده مربی تیم تکواندو خردسالان گیلان، عنوان فنی ترین مربی این رقابتها را کسب کرد و زینب قربی از گیلان نیز به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار این مسابقات برگزیده شد.

سترگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان در رشته تکواندو در هر ۲ بحش بانوان و آقایان یکی از قطب‌های برتر کشور است و طی چند سال اخیر نیز این هیات در رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده که هم‌اینک نیز شاهد قهرمانی و درخشش تکواندوکاران دختر خردسال گیلان در رقابت های منطقه یک کشور هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار