هادی پور در رتبه ششم برترین های تکواندو جهان قرار گرفت

رشت (پانا) - آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی در تازه ترین رتبه بندی فدراسیون جهانی تکواندو در رتبه ششم وزن خود قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هادی پور در رتبه ششم برترین های تکواندو جهان قرار گرفت

به گزارش ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: با اعلام جدیدترین رنکینگ (رتبه بندی) المپیکی تکواندوکاران در سال ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی با یک پله نزول نسبت به چند ماه اخیر در جایگاه ششم وزن خود قرار گرفت.

محسن سترگی افزود: با توجه به رده ‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان که سهمیه المپیک را کسب کرده با ۳۱۲.۸۴ امتیاز جایگاه ششم این وزن را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: در این رده بندی جون جانگ و تای هون کیم تکواندوکاران کره جنوبی به ترتیب در رتبه های اول و دوم، ویتو دلایکویلا از ایتالیا در رتبه سوم، جیسوس تورتوسا از اسپانیا در رتبه چهارم و میخاییل آرتامانوف از روسیه بالاتر از آرمین هادی پور در رتبه بندی جهانی قرار دارند، ضمن اینکه فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن با ۱۳۳.۵۱ امتیاز در رتبه بیست و نهم قرار دارد.

وی بیان کرد: هادی پور، ملی پوش شایسته گیلانی دارنده سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حدود چهار ماه گذشته موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و افتخار دیگری را نصیب خود و ورزش ایران کرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: امید است هادی پور در رقابت های مهم المپیک نیز درخشیده و روی سکو قرار گیرد و با کسب مدال به آرزوی بیش از ۶۰ ساله ورزش گیلان برای تصاحب مدال المپیک تحقق بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار