معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران:

بهارستان مستعدترین شهرستان در حوزه‌های فرهنگی در میان شهرستان‌های تهران است

بهارستان یک (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران، شهرستان‌ بهارستان را مستعدترین شهرستان در حوزه‌های فرهنگی در میان شهرستان‌های استان تهران دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بهارستان مستعدترین شهرستان در حوزه‌های فرهنگی در میان شهرستان‌های تهران است

سیدعباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به سابقه فرماندار بهارستان در حوزه آموزش و پرورش گفت: امیدواریم که شاهد تحولات خوبی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان بهارستان باشیم.

وی ضمن اشاره به کم و کاستی‌های موجود، شهرستان بهارستان را متراکم‌ترین و پرظرفیت‌ترین شهرستان استان تهران دانست و با اشاره به سخن شهید سلیمانی، "فرصت‌هایی که در دل تهدیدها وجود دارد، در فرصت‌ها نیست" گفت: لازم است تا از این شرایط نترسیم و نترسانیم. اگرچه شهرستان بهارستان پرجمعیت‌ترین شهرستان استان تهران است، اما ثمرات عالی بدست آورده که دلیل آن تلاش‌های بطن جامعه، مردم و دانش‌آموزان این شهرستان است.

معاون سیاسی اجتماعی استان تهران بر وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر و بی‌شمار این شهرستان تاکید کرد و افزود: لازم است به ظرفیت‌های مناسب موجود در این شهرستان توجه شود تا از استعداد‌ها به بهترین نحو، بهره‌برداری شود.

وی بر لزوم توجه ویژه به برنامه‌ریزی برای انجام هرکاری تاکید کرد و برنامه ریزی و هدف‌گذاری را مهم‌ترین عامل قدم‌گذاری در هر حوزه دانست و ادامه داد: همه ما معتقد هستیم هیچ کس بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسب، نباید قدمی بردارد و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب نیز بر کار جهادی، علمی و متخصصانه است؛ ما هم درتلاش هستیم تا تعهدها بر پایه تخصص برای رسیدن به هدف باشد.

جوهری بر دریافت گزارشات فصلی ۳ ماهه و شش ماهه از جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: کارهای بزرگ و خوبی در شهرستان‌های مختلف استان تهران صورت می‌گیرد که لازم است به استان‌های دیگر تعمیم داده شود.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین ملی بیان کرد: خیرین ملی کشور برای کمک به رفع ضعف‌های شهرستان آمادگی کافی دارند.

در این نشست، معاون سیاسی استان تهران بر مسئله نماز تاکید ویژه‌ای داشت و تصریح کرد: لازم است ایجاد نمازخانه‌های فعال در مدارس به طور جدی پیگیری شود؛ همچنین مدارس مساجد محور، برکات زیادی در استان تهران دارد، از این‌رو ظرفیت‌های زیادی در مساجد و حسینیه‌ها وجود دارد و مسئولین با کمک ائمه جمعه و استانداران پیگیری کنند و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره ببرند.

وی افزود: افرادی که از این ظرفیت‌ها استفاده کرده‌اند، تعداد خانواده‌های غیرمذهبی را بیشتر از خانواده‌های مذهبی بیان کردند؛ زیرا آنان خواستار حضور دانش‌آموزان خود در این فضا و بازه مناسب زمانی دوره‌های آموزشی خوب و اخلاقی هستند.

جوهری در پایان بر دعوت معلمان در جلسات شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و خواستار استفاده از اید‌ه‌های آنان، پیگیری، مطالبه و انجام دقیق مصوبات و مسائل ذکر شده توسط مسئولین مربوطه شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار