مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

موفقیت و رشد دانش‌آموزان، دغدغه مشترک اولیا و مربیان است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت موفقیت و رشد دانش‌آموزان دغدغه و دیدگاه مشترک اولیا و مربیان است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت و رشد دانش‌آموزان، دغدغه مشترک اولیا و مربیان است

محمد فائزی در مراسم بزرگداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی اظهار کرد: هدف تشکیل انجمن اولیا و مربیان ارتباط هرچه بیشتر اولیا دانش آموزان با اولیا مدارس است.

وی با اشاره به شناخت کافی از نقش و جایگاه اولیا افزود: معتقدم این نقش آنگونه که باید هم برای اولیا دانش آموزان و هم مدارس ایفا نشده و باید از این ظرفیت عالی در مسیر رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم استفاده شود.

فائزی با اشاره به لزوم آگاهی مدیران مدارس از ظرفیت ارزشمند انجمن اولیا و مربیان ادامه داد: اولیا دانش آموزان توانایی‌های متعددی دارند که می‌توان از آن در عرصه آموزش مدرسه استفاده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: موفقیت و رشد دانش آموزان دغدغه و دیدگاه مشترک اولیا و مربیان است.

وی تصریح کرد: اولیای دانش آموزان باید بدانند که حضورشان در مدرسه علاوه بر ایجاد دلگرمی در بین اولیای مدرسه، فرزندانشان را نیز متوجه اهمیت این انجمن کرده و معتقدم که اولیا بخش جدایی ناپذیر فرایند آموزش و پرورش هستند.

فائزی با اشاره به بروز عوامل نوظهور به عنوان مانعی بر سر راه آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در حالت منفعل در فضای مجازی، نقش اولیا برای نشان دادن مسیر درست به دانش آموزان بسیار حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه و اولیا جدای از هم نیستند، ادامه داد: اتفاقات اخیر نشان داد هیچکدام از اولیا دانش آموزان و مدارس، راضی به وارد آمدن خسارت به دانش آموز نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار