مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

دین اسلام برای زنان، جایگاه خاص و امتیازات ویژه قائل است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دین اسلام برای زنان، جایگاه خاص و امتیازات ویژه قائل است، خطاب به زنان کارمند گفت هر کدام از شما کوله‌باری از تجربه هستید، تجربه‌ای که قابل توجه است و قطعا در زمینه‌های کاری می‌تواند تاثیرگذار باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دین اسلام برای زنان، جایگاه خاص و امتیازات ویژه قائل است

عادل خالقی ثمرین، در جلسه با زنان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه حضور بانوان در بعضی از بخش ها موفقیت‌های خاصی را به دنبال داشته و دارد، اظهار کرد: دین اسلام برای زنان جایگاه خاصی قائل شده و امتیازات زیادی به آنها داده است.

وی اظهار کرد: استان سمنان جزء استان های پهناور و پیشرو در کشور است، پس تصمیم گیری و تصمیم سازی شما کارشناسان در اداره کل برای چنین استانی که لیاقت ها و ویژگی های خاص و بعضا کم نظیر دارد، کار بزرگ و اثرگذاری است و ما باید شرایط را برای خدمت بی دغدغه تر فراهم کنیم. باید تغییر را از خودمان شروع کنیم و نشاط و شادابی را حفظ کرده و پیشگام باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه زنان در جامعه پیشتازی می‌کنند و مورد توجه هستند، گفت: بیگانگان روی زنان برنامه ریزی کرده اند. اینکه یک زن محجبه در کار اداری حاضر شده و رفت و آمد می کند، اثرگذاری بالایی داشته و فرهنگ‌ساز است. وقتی فردی وارد محیط کار شما می شود و با کارآمدی و برخورد اخلاقی و با متانت شما روبه رو می شود، قطعاً اثربخشی خاصی خواهد داشت.

فاطمه اخلاقی، مشاور امور زنان اداره کل آموزش و پرورش نیز مهمترین برنامه ها و فعالیت های حوزه کاری خود را بدین شرح اعلام کرد. برنامه ریزی و ارائه کارهای مناسب جهت تعمیق باورهای دینی همراه با التزام عملی نسبت به آموزش و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در زنان شاغل در آموزش و پرورش، ارائه شیوه های جدید برای حسن اجرای فعالیت ها به منظور بهره مندی زنان از امکانات موجود، تلاش برای فراهم کردن زمینه‌های ارتقاء شغلی و حرفه ای زنان، ارائه نظر مشورتی با هدف بهبود وضعیت زنان فرهنگی و دختران دانش آموز به مدیرکل، توجه ویژه به دختران دانش آموز و زنان فرهنگی آسیب دیده و آسیب پذیر، مشارکت در اجرای طرح ها و برنامه های ملی مربوط به دختران دانش آموز و زنان فرهنگی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار