استاندار سمنان در جمع دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان استان سمنان:

میانگین باسوادی استان سمنان‌ دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان گفت میانگین باسوادی استان سمنان، دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این امر را مدیون تلاش معلمان است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
میانگین باسوادی استان سمنان‌ دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است

سید محمدرضا هاشمی، در آیین آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانشجو معلمان تازه وارد دانشگاه فرهنگیان استان سمنان، ضمن عرض تبریک به دانشجویان، بابت راهیابی و ورود آنان به دانشگاه فرهنگیان و با تاکید بر ضرورت تعامل بین خانواده ها و مدرسه گفت: دانش آموزان برای اوج‌گیری در آسمان دانش، نیاز به دو بال خانواده و مدرسه دارند که این دو بال تکمیل کننده یکدیگر و ضامن سعادت و موفقیت آنان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۸۵ درصد از پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان استان، از فرزندان بومی استان سمنان هستند، اظهار کرد: امیدوارم به روزی برسیم که تمام نیاز نیروی انسانی آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان تامین شود. تاکید خانواده ها مبنی بر راهیابی فرزندانشان به دانشگاه فرهنگیان، بدلیل پیشگامی این دانشگاه در عرصه علمی و اخلاقی است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر ۸۰ هزار نفر دانشجو در مراکز آموزش عالی استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: خوشبختانه میانگین باسوادی استان سمنان دو درصد از میانگین کشوری بالاتر است که این امر را مدیون تلاش معلمان هستیم.

هاشمی، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه خود را مکلف به حمایت از دانشجویان و دانشگاه فرهنگیان می دانیم، توانمندسازی و ارتقاء شایستگی ها در حوزه های مختلف را یکی از وظایف راهبردی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد و گفت: یکی از مجموعه هایی که بایسته و شایسته است در راستای تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش تلاش نماید، دانشگاه فرهنگیان است.

وی ضمن اعلام آمادگی خود در راستای حمایت و پشتیبانی از دانشگاه فرهنگیان، خواستار مشارکت و همفکری دانشجو معلمان و فرهنگیان استان به منظور توسعه همه جانبه استان و کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار