مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

114 فضای ورزشی تا پایان امسال در ‌اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد تا پایان امسال ۱۱۴ مکان ورزشی اعم از سالن ورزشی، زمین ساحلی، زمین چمن و کلاس درس تربیت‌بدنی در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
114 فضای ورزشی تا پایان امسال در ‌اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: از منظر دین مبین اسلام توجه به جسم و توجه به‌سلامت جسمانی از اولویت‌های زندگی است تا انسان در راه خدمت به خلق خدا از آن بهره بگیرد و زمانی که جسم انسان سالم باشد عقل و بدن انسان با بهتر کار می‌کند و ارتباطات اجتماعی انسانی به شکل مطلوب‌تری برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: جوامعی که به‌سلامت و ورزش جامعه و شهروندان توجه می‌کنند از منظر توسعه‌یافتگی موفق‌تر هستند و یکی از شاخصه‌های مهم توسعه‌یافتگی میزان توجه به ورزش، زیرساخت‌های ورزشی و سرانه ورزشی متناسب با هر شخص است.

ابراهیمی افزود: ورزش در دوره کودکی، نوجوانی و جوانی اثرگذارتر و در این دوره مدرسه مهم‌ترین خواستگاه تربیت‌بدنی است و توجه به‌سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن توجه به ورزش جامعه و دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین، ساحت زیستی - بدنی است و لازمه رسیدن به ساحت‌های فن آورانه، اجتماعی و تربیتی توجه ویژه به ساحت زیستی - بدنی است.

وی با اشاره به حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در آموزش و پرورش دولت سیزدهم بسیار پویا و فعال است متذکر شد: برای اولین‌بار بسیاری از فعالیت‌های لازم و ضروری ویژه معلمان و دانش‌آموزان نظیر طرح‌های شهید خرازی و شهید سلیمانی و مسابقات بین دانش‌آموزان کشور در اصفهان و رقابت‌های فرهنگیان و معلمان پس از ۱۳ سال در این دوره اتفاق افتاد که نشان از توجه ویژه آموزش و پرورش به ورزش، سلامت و تربیت‌بدنی است.

ابراهیمی ضمن بیان اینکه استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای به حوزه ورزش و سلامت دارد و ازاین‌حیث پیشگام و پیشرو است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری ۱۱۴ مکان ورزشی اعم از سالن ورزشی، زمین ساحلی، زمین چمن و کلاس درس تربیت‌بدنی در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار