نواختن زنگ هفته تربیت بدنی در شادگان

شادگان (پانا) - همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی زنگ ورزش با حضور مسئولین آموزش و پرورش در آموزشگاه دخترانه شاهد نجمه شهرستان شادگان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ هفته تربیت  بدنی  در شادگان

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، زنگ ورزش با حضور عبدالرزاق آلبوبالد، معاون پرورشی و تربیت بدنی، محمد سعید عساکره معاونت آموزش ابتدایی، جعفر ربیهاوی کارشناس مسئول تربیت بدنی، کارشناس تربیت بدنی و سلامت و کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی در آموزشگاه دخترانه شاهد نجمه شهرستان شادگان نواخته شد.

عبدالرزاق آلبوبالد، معاون پرورشی و تربیت بدنی در این مراسم با بیان اینکه توجه و نگاه ویژه به ورزش، توجه به سلامتی جسم و روح انسان است و عقل سالم در بدن سالم است که یکی از راه‌های سلامت بدن انسان ورزش کردن است، گفت: توجه به ورزش، توجه به سلامتی جسم و روح انسان است و به گفته بزرگان، عقل سالم در بدن سالم است که یکی از راه های سلامت بدن انسان ورزش کردن است.

در ادامه محمد سعید عساکره، معاون آموزش ابتدایی بر فرهنگ سازی ورزش و ترویج آن بین آحاد مختلف مردم تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا ورزش را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم که برای انجام این کار باید از دانش آموزان که آینده سازان (کشور، استان و شهرستان) هستند این مهم شروع شود

در پایان معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: هدف از ترویج فرهنگ فعالیت بدنی در مدارس کل کشور است تا دانش آموزانی سالم و تندرست داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار