معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برگزاری دوره توانمندسازی مربیان تربیتی و معاونان پرورشی با عنوان «راه مربی»

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره توانمندسازی مربیان تربیتی و معاونان پرورشی با عنوان «راه مربی» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مربیان تربیتی و معاونان پرورشی با عنوان «راه مربی»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: پس ازچند سال وقفه در آموزش حضوری امسال تابستان پرشورتری را به جهت کلاس‌های تابستانی پشت سر گذاشتیم و اکنون نیازمند بازنگری در همه حوزه‌ها بویژه حوزه پرورشی هستیم لذا برنامه هایی از جمله توانمندسازی و نگاه جدید به فعالیت‌های پرورشی را شروع کردیم.

وی افزود: ما در آموزش و پرورش نیازمند کمک همه دستگاه‌ها و نهادها و مجموعه‌های امین که با ما همسو‌اند، هستیم و یکی از این مجموعه‌ها که سال‌ها با ما در ارتباط هستند سازمان مدارس صدرا است که می‌توانند در حوزه توانمندسازی پرورشی یاری رسان باشند.

دهنوی ادامه داد: هدف از این دوره این است که اتفاق جدید و نگاه جدیدی را در مجموعه پرورشی رقم بزنیم.

گفتنی است، این جلسه با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مربیان تربیتی و معاونان پرورشی شهرستان‌هایاستان تهران در سالن جلسات اردوگاه شهید محمد منتظری برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار