برگزاری دوره توانمندسازی و تعالی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استان همدان در مشهد

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری دوره توانمندسازی و تعالی راه مربی در مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی و تعالی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استان همدان در مشهد

مجتبی قمری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: معاونین و مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش آموزان در مدارس هستند و این افراد نیازمند هم‌افزایی و انسجام‌بخشی در راستای اثرگذاری بیشتر و مجهز شدن به فعالیت‌های به روز در مدارس هستند.

قمری در رابطه با اهمیت توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استان همدان عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و گسترش فراغت دانش آموزان و همچنین مجازی بودن آموزش های درسی و پرورشی، باعث رشد چشمگیر آسیب های تربیتی در بین دانش آموزان شد که امروزه نیز تا حدودی شاهد آثار منفی آن در بین دانش آموزان هستیم.

وی با بیان اینکه رفع آسیب های تربیتی در مدارس نیازمند انسجام بخشی به فعالیت‌های عوامل پرورشی و همچنین همفکری و تقویت فعالیت‌های آنها، در راستای حضور موثر و فعال در فعالیت های تربیتی مدارس است، از برگزاری دوره توانمندسازی و تعالی راه مربی در دی ماه 1401 ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس، در مشهد مقدس خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در دوره توانمندسازی و تعالی راه مربی به دنبال آن هستیم تا ضمن برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی، فعالیت‌های معاونین و مربیان پرورشی را هدفمند و منسجم کرده و این افراد را در راستای اثرگذاری بیشتر و فعالیت‌های جدید، جهت ارائه یک الگوی جذاب و موثر در مدارس مجهز کنیم.

وی در پایان یادآور شد: این طرح از تاریخ نهم لغایت سیزدهم دی ماه در اردوگاه ثامن الائمه مشهد مقدس با حضور 220 نفر از معاونین و مربیان پرورشی برگزار خواهد شد و می توان از برنامه های جانبی این دوره به برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری کارگاه های مهارتی و برگزاری بوم های ایده پردازی و همچنین برنامه های تفریحی و معنوی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار