با حکم سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان؛

سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان سمنان منصوب شد

سمنان (پانا) - با حکم دکتر شاه‌حسینی، سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان، جایگزین «سعید تجلی صفا» در اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان تعیین و این مسئولیت به «فاطمه نادری» واگذار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان سمنان منصوب شد

در این حکم نیز عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، مدیریت جهادی و قانون مداری از جمله موضوعاتی است که به آن توجه داده شده و رعایت آن را خواستار شده اند.

فاطمه نادری متولد 1349 شهر آرادان بوده و دارای لیسانس دبیری جامعه شناسی و فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری و بیش از 31 سال در مجموعه تعلیم و تربیت سابقۀ خدمت دارد که 20 سال آن را در پست معاونت و مدیریت مدارس مختلف سپری کرده است. نادری پیش از این مدیر آموزشگاه فرزانگان دورۀ دوم سمنان بوده که دانش آموزانش بیشترین قبولی کنکور و بیشترین مدال های المپیادهای علمی کشور را کسب کرده اند.

وی که از مدیران نمونۀ استانی و شهرستانی بوده از سال 97 ، به عنوان منتخب فرهنگیان استان سمنان در شورای عالی آموزش و پرورش ایفای نقش می کند.

در سوابق خدمتی فاطمه نادری، عضویت در شورای آموزش و پرورش استان، دبیری و عضویت در دبیرخانۀ کشوری راهبری مدیران، عضویت در شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان استان، مدیر اجرایی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و همچنین اردوهای راهیان نور، عضویت در کانون تربیت اسلامی و نخبگان فرهنگی استان، عضویت در ستاد کنکور شهرستان و استان، ناظر آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مسؤول تدوین و بازنگری طرح تعالی مدیریت مدرسه، عضو ستاد برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان سمپاد، داور بخش علمی جشنواره ها و... دیده می شود.

در حال حاضر ادارۀ استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به عنوان یک اداره مستقل زیرنظر مدیرکل، 16 آموزشگاه را با 1 هزار و 833 دانش‌آموز در دوره‌های اول و دوم متوسطه در سطح استان سمنان تحت پوشش برنامه‌های خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار