با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون ملی زیارت کودک و نوجوان برگزار می‌شود؛

پویش بزرگ «عهد می‌بندیم» ویژه زائران کودک و نوجوان امام رضا(ع) با جوایز معنوی و مادی

دانش‌آموزان و نوجوانان علاقمند به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا دهم مهرماه به شناسه Ahdmibandam۱۴۰۱ در پیام‌رسان شاد ارسال کنند

تهران (پانا) – پویش سراسری «عهد می‌بندیم» ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون ملی زیارت کودک و نوجوان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۱۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش بزرگ «عهد می‌بندیم» ویژه زائران کودک و نوجوان امام رضا(ع) با جوایز معنوی و مادی

همزمان با حال و هوای معنوی روزهای پایانی ماه صفر و در ایامی که میلیون‌ها زائر از سراسر کشور برای زیارت امام رئوف(ع) عازم مشهد مقدس شده و می‌شوند، پویش بزرگ «عهد می‌بندیم» تا دهم مهرماه برای زائران کودک و نوجوان حضرت امام رضا(ع) در حال برگزاری است.

این پویش سراسری ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی است و این افراد می‌توانند با تهیه عکس، فیلم یا دلنوشته از حال و هوای زیارت امام رضا(ع) و حس و حال معنوی خودشان در ساعت‌ها یا روزهای حضور در جوار مرقد نورانی امام مهربانی‌ها، علاوه بر شرکت در پویش بزرگ «عهد می‌بندیم»، از جوایز معنوی و مادی آن بهره‌مند شوند.

دانش‌آموزان و نوجوانان علاقمند به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا دهم مهرماه به شناسه Ahdmibandam1401 در پیام‌رسان شاد ارسال کنند.

پویش «عهد می‌بندیم» با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش و کمیسیون ملی زیارت کودک و نوجوان به صورت سراسری و برای دانش‌آموزان سراسر کشور که به زیارت بارگاه نورانی ثامن‌الائمه رفته‌اند یا در این روزها خواهند رفت، برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار