مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

"معلمان" افسران جهاد تببین هستند

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران معلمان را افسران جهاد تببین خواند و گفت اجرای کامل و دقیق گام دوم انقلاب برای ما یک تکلیف است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
"معلمان" افسران جهاد تببین هستند

مسعود بهرامی در مراسم "نوای انقلاب"، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی که از سوی سازمان دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: مهرماه امسال و آغاز سال تحصیلی جدید دو ویژگی مهم دارد، اولین ویژگی تقارن آن با هفته دفاع مقدس و تقارن ویژه با ایام پایانی ماه صفر است. امیدواریم شاهد یک مهر اسلامی و انقلابی باشیم و چنین تقارن‌هایی منجر به تحقق رسالت تربیتی ما شود.

وی افزود: دومین ویژگی مهرماه امسال، آغاز سال تحصیلی جدید بعد از کاهش موج کرونا در کشور است. طی سه سال گذشته درگیری‌های تمام عیاری در این رابطه داشتیم. متاسفانه نتوانستیم در حوزه تربیتی به صورت کامل در خدمت دانش‌آموزان باشیم و حتی در حوزه آموزش نیز با توجه اینکه در بخش‌های مختلف خوب عمل شد اما بازهم آنچنان که باید و شاید در حوزه آموزش تحقق نیافت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه مهر امسال در شهرستان‌های استان تهران با عنوان "ترییت تمام‌ساحتی در پرتو مهر محمدی(ص)" نامگذاری شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در یک فضای منسجم سال تحصیلی جدید را شروع کنیم. ان‌شالله اهداف خود را در راستای شش ساحت ذکر شده در سند تحول بنیادین تعیین و پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با لطف خداوند متعال این فضا را برای دانش‌آموزان فراهم سازیم. خدارا شاکریم که در تمامی عرصه‌ها پشتیبانی خوبی رقم خورده است. البته قطعا نمی‌توان ادعا کرد که بدون عیب و کاستی هستیم اما با حضور دانش‌آموزان در کلاس و همچنین نظرات و پیشنهادات اولیای گرامی، مشکلات و کاستی‌های موجود را برطرف می‌کنیم.

بهرامی در ادامه خطاب به معلمان گفت: شما افسران جهاد تبیین هستید. در ایامی که گام دوم ابلاغ شده، بر ما تکلیف است که وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی همچنین با مورد خطاب قرار دادن اولیا و دانش‌آموزان، یادآور شد: ما بدون مشارکت اولیا نمی‌توانیم رسالت تربیتی خود را محقق کنیم. همانطور که همه می‌دانید شعار دولت "مردمی‌سازی" است که به گوش همگان آشنا است و مصداق بارز این شعار، مشارکت و حضور اولیا در فرایند تعلیم و تربیت است. خطاب به دانش‌آموزان عزیز نیز باید بگویم همه آنچه که مطرح شد و همه تلاش‌هایی که در دولت، وزارتخانه، ادارات کل و مدارس انجام شده برای این است که شما مسیر رشد را پیدا کنید و در این مسیر ثابت قدم باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار