سید رضا میرزاده مطرح کرد

سال تحصیلی ١۴٠٢ در منطقه ٣، سال تحول در اندیشه و تحول در عمل

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ٣در مراسم بازگشایی مدارس؛ این سال تحصیلی را سال تحول در اندیشه و تحول در عمل برای دانش‌آموزان و دبیران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سال تحصیلی ١۴٠٢ در منطقه ٣، سال تحول در اندیشه و تحول در عمل

به‌ مناسبت اولین روز از بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، سیدرضا میرزاده؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 تهران، سعید حمزه پور؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه، سرهنگ پیمان اسماعیل زاده؛ رییس پلیس راهوار، حمید جوانی؛ شهردار منطقه، محسن قربانی نژاد؛ معاون توسعه و پشتیبانی، حمیدعلی اکبری؛ معاون متوسطه، علیرضا نظری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، از دو دبیرستان «فتح شاهد؛ دوره دوم پسرانه» و «ایمان دبیرستان دوره اول دخترانه» بازدید کرده و زنگ آغاز سال تحصیلی را نواختند.

در این مراسم سیدرضا میرزاده؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، با اشاره به متصادف شدن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بیان کرد: «سال تحصیلی جدید را به تمام دانش آموزان، اساتید و تمام همکاران در آموزش و پرورش تبریک عرض می‌کنم. هدف ما این بود که با تکیه بر ساحت مقدس شهدا در این مدرسه که مزین و متبرک است به نام شهید و شاهد، سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.»

میرزاده با بیان اهمیت این سال تحصیلی و اشاره به سختی های ایام کرونا اذعان کرد: «این سال تحصیلی برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که پس از ٢۶ ماه آموزش مجازی، دانش آموزان بار دیگر در مدارس به صورت حضوری تحصیل خود را آغاز می‌کنند. همکاران عزیز و ارزشمند ما، ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت؛ همواره زمزمه های عشق را از طریق امواج های الکترونیک به گوش و دل دانش آموزان در منازل رساندند و به ذهن و فکر آنها روانه کردند.»

میرزاده در پایان نام سال تحصیلی جدید را سال «تحول در اندیشه و تحول در عمل» نهاد و اظهار کرد: « سال تحصیلی 1401-1402سال تحول در اندیشه و تحول در عمل برای مدارس نامگذاری گردید. امید است که همکاران ما با تحول در اندیشه خود و با همراه داشتن تحول در عمل برای خود و دانش آموزان توفیقات روز افزونی داشته باشند. همواره افتخاراتی که دانش آموزان کسب می‌نمایند، به واسطه تلاش خودشان، اولیای گرانقدر، همکاران محترم و ادارات فرهنگی و علمی ذیربط انجام شده است.»

خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار