معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین زنگ ایثار و مقاومت در زاهدان:

کیفیت آموزش با گسترش عدالت آموزشی و تربیتی مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت محصول آموزش و پرورش همان تامین نیروی انسانی است که ارزشمندترین و بزرگترین سرمایه هر جامعه محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت آموزش با گسترش عدالت آموزشی و تربیتی مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در آئین زنگ ایثار و مقاومت که با حضور مسئولان استانی در دبیرستان صادقیه زاهدان برگزار شد؛ اهمیت آموزش و پرورش را در رسیدن جامعه به تعالی عنوان کرد و افزود: معلم و دانش آموز از ارکان مهم و تاثیرگذار در راه پیشرفت و تعالی جامعه هستند و رشد و کمال جامعه در گرو نشاط و بالندگی این عزیزان است.

وی در ادامه به شاخص‌های دانش‌آموز در تراز نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: دانش آموز در تراز نظام و انقلاب باید دارای برجستگی‌های اخلاقی، علمی، جهادی و... باشد که در این مسیر شناسایی توانمندی‌ها و استعدادیابی دانش‌آموزان یکی از وظایف مهم دستگاه تعلیم و تربیت است.

محمودزاده با اشاره به راهبردهای جدید وزارت آموزش و پرورش در دولت از مردمی‌سازی نظام حکمرانی در آموزش و پرورش و همچنین گسترش عدالت تربیتی و آموزشی به‌عنوان مهمترین شاخصه‌های این رویکرد یاد کرد و افزود: در این راهبرد کیفیت آموزش با گسترش عدالت آموزشی و تربیتی مورد تاکید قرار گرفته است.

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم یاد کرد و افزود: داشتن ایران قوی و مقتدر در گرو تلاش و همت دانش آموزان است و این عزیزان باید از فرصت پیش آمده به منظور فراگیری علم و دانش به صورت حضوری کمال استفاده را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار