مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس

شهرستان قدس یکی از متراکم‌ترین مناطق آموزشی کشور است

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شهرستان قدس، این شهرستان را با جمعیت قریب ۷۳۰۰۰ دانش‌آموز، در ۷۶ ساختمان آموزشی در دوشیفت، جز متراکم‌ترین نقاط آموزشی کشور خواند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان قدس یکی از متراکم‌ترین مناطق آموزشی کشور است

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این شهرستان، ضمن گرامیداشت آغاز مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و مردان و زنان رشید ایران اسلامی، گفت: شهرستان قدس با جمعیت نزدیک ۷۳۰۰۰ دانش‌آموز امروز در ۷۶ ساختمان آموزشی در دو شیفت، جز متراکم‌ترین نقاط آموزشی کشور است که با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همیاری و همدلی توانسته‌ایم سازماندهی بسیار خوبی را داشته باشیم.

محرمی، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران، بویژه کادر دبستان دخترانه هدی و کلیه مسئولان حاضر در جلسه که یاریگر آیین باشکوه بازگشایی وآغاز سال تحصیلی در این آموزشگاه و مدارس شهرستان قدس بودند، افزود: از لحاظ استانداردهای آموزشی، با کمبودهای بسیار زیادی در بحث فضای آموزشی مواجه هستیم و تقریبا سالانه حدود ۲۰۰۰ دانش آموز به جمع دانش‌آموزان شهرستان قدس اضافه می‌شود، که باید هرسال چهار مجموعه ۱۲ کلاسه طبق استاندارد نوسازی مدارس به مجموعه مدارس شهرستان قدس اضافه شود.

وی ادامه داد: این اتفاق با توجه به تمرکز جمعیت بالای دانش‌آموزی در شهرستان قدس سال‌های قبل نیفتاده که باعث بحران در کمبود فضای آموزشی شده و نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری، مدیران و مسئولان شهرستان قدس هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس تصریح کرد: کوی فرزان در شهرستان قدس اگر مورد عنایت و توجه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مسئولان شهرستان به جهت استفاده از شیفت مخالف مدارس خاص قرار نمی‌گرفت، امروز ما نزدیک به ۷۰۰ دانش‌آموز را نمی‌توانستیم ساماندهی کنیم.

وی در پایان از مسئولان شهری خواستار شد تا با اهتمام، همدلی و پیگیری امام جمعه و فرماندار و شهردار شهرستان قدس، اتمام مدرسه خیرساز بنیاد علوی تا یک ماه آینده انجام شود و برای دانش‌آموزان شیفت مخالف مدارس خاص کوی فرزان قابل بهره‌برداری شود.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار