زارع‌پور در حاشیه جلسه هیأت دولت:

دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند، گفت ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجره ملی هوشمند، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند و تا دی‌ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه می‌اندازد متصل شوند که ما پنجره ملی را زودتر راه انداختیم.

وی افزود: بسیاری از دستگاه‌ها هم پنجره واحد خود را راه انداختند و هم به پنجره ملی وزارت ارتباطات متصل شدند اما برخی دستگاه‌ها پنجره واحد خود را راه‌اندازی کردند و خدمات خود را مستقیم به خدمات الکترونیک هوشمند دولت متصل کردند. ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند.

زارع‌پور گفت: دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند؛ سازمان محیط زیست دیشب و بانک مرکزی دیروز متصل شدند و دستگاه‌ها به تدریج درحال متصل شدن هستند و از ۱۷۰ دستگاهی که باید به پنجره ملی وصل شوند، برخی خدمات عمومی ندارند.

وی اطلاعات هم‌چنین درباره اینترنت کودکان گفت: در سایت 456.ir امکاناتی برای کودکان فراهم آوردیم تا در فضای امن به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص کاهش سرعت اینترنت در روزهای اخیر نیز اظهار کرد: پهنای باند کاهش پیدا نکرده است. ما این موضوع را به صورت مستمر رصد می‌کنیم. به دلیل مسائل امنیتی و برخی از بحث‌ها که این روزها مطرح است، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم‌گیری و اعمال شود، اما در کل ما هیچ کاهش پهنای باندی نداشته‌ایم و پهنای باند مورد نیاز کشور را به صورت روتین تامین می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار