موسیقی نمایش «کافه عاشقی» روی صحنه می‌رود

تهران (پانا) - گروه اجرای نمایش «کافه عاشقی» پس از یک اجرای موفق در فرهنگسرای نیاوران تصمیم دارد این کار را بار دیگر در تهران روی صحنه ببرد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
موسیقی نمایش «کافه عاشقی» روی صحنه می‌رود

به گزارش روابط عمومی نمایش، سید جلال الدین دری نویسنده و کارگردان در خصوص اجرای مجدد این نمایش گفت: پس از اجرای موفق موسیقی نمایش «کافه عاشقی» و با توجه به اینکه از سوی مخاطبین مورد استقبال در فرهنگسرای نیاوران قرار گرفت، تصمیم گرفتیم که مجدد این اثر را اجرا کنیم و چند روزی است که با گروه تمرین را شروع کردیم. اکنون در حال گفتگو با سالن ها هستیم که بتوانیم در سالن مناسبی نمایش را روی صحنه ببریم.
وی افزود : معتقدم با توجه به فضای خاصی که این اثر دارد بهترین زمان برای اجرا پس از پایان ماه صفر و در هفته های اول مهر است.
وی در مورد ساخت و تاثیر موسیقی این نمایش اظهار داشت: پیمان خازنی از آهنگسازان با استعداد، خلاق و‌ جوان که فضای متن را به خوبی درک کرده و توانسته موسیقی و ملودی های بسیار مناسبی را با توجه به متن و منطبق با فضای نمایش خلق کند.
همچنین سعید نقدزاده هم که از فارغ التحصیلان رشته نمایش است که در سریال برابر با اصل و فیلم سینمایی نرگس مست در کنارم بود در این نمایش نیز به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید گروه و همچنین مهدی سربازی روابط عمومی من را در این کار همراهی می کنند.
حسین میرزاییان، سپیده صباغ، میثم اکبری، هیوا سیفی زاده، صدف بهشتی، مهدیه کوهستانی و سعید بحرالعلومی و زهره فیروزی بازیگران این نمایش هستند.
موسیقی نمایش کافه عاشقی با نگاهی نو به داستان لیلی و مجنون به نگارش درآمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار