غوغای ستارگان در شهرزاد

تهران (پانا) - پیمان خازنی، آهنگساز و نوازنده‌ تار، از حضور پروین و معصومه مهرعلی در سالن تاتر شهرزاد و تماشای موسیقی نمایش کافه عاشقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
غوغای ستارگان در شهرزاد

پیمان خازنی با اشاره به حضور معصومه مهرعلی در نمایش مافه عاشقی گفت: خانم پروین پس از ۶ دهه سکوت هنوز عاشقانه خود را دارد و در جدال جاودانگی هنرمندی پیروز است. حضور استاد معصومه مهرعلی در جریان این اجرا برایم دلگرم کننده بود. ایشان سرچشمه آواز خوانان جوان امروز هستند .
این آهنگساز گفت: موسیقی و متن کلاسیک سینه چاکان خود را دارد. کافه عاشقی توجه مخاطب به موسیقی ایرانی را یکبار دیگر به ما یادآوری کرد.
در ساخته هایم در کافه عاشقی بر این منظور بیشتر تلاش کردم و بنظرم چنین رفتاری برای جامعه خشنی که خلا عاطفی دارد میتوانند تلطیف کننده باشد. ما
پس از اتمام کافه عاشقی به سمت اجرای تور کنسرت هایی خواهیم رفت.

کنسرت _تئاتر «کافه عاشقی » از مرز ۵۰ اجرا عبور کرد و همچنان بر روی صحنه است.
تا کنون هنرمندانی مانند محمود دولت آبادی، شهرام ناظری ،شمس لنگرودی،افسانه بایگان، الهام پاوه نژاد، پری ملکی، دکتر بیژن عبدالکریمی، محمدعلی بهمنی از این موسیقی نمایش دیدن کرده اند.
این اثر برداشتی نو از منظومه «لیلی و مجنون» حکیم نظامی گنجوی است و جلال‌الدین دری کارگردانی آن را به عهده دارد و پیمان خازنی آهنگساز آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار