به‌دلیل مشغله معاون اول رئیس‌جمهوری؛ نشست «شورای عالی سینما» برگزار نشد

تهران (پانا) - یزدان عشیری با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهوری گفت جلسه شورای عالی سینما که قرار بود روز گذشته برگزار شود به‌دلیل مشغله معاون اول رئیس‌جمهوری و سفر کاری درباره اربعین حسینی برگزار نشد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
به‌دلیل مشغله معاون اول رئیس‌جمهوری؛ نشست «شورای عالی سینما» برگزار نشد

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در حاشیه نشست خبری «هفته مهر سینمای ایران» در پاسخ به پرسش پانا درباره سرانجام برگزاری جلسه شورای عالی سینما گفت: این جلسه روز گذشته برگزار نشد چون معاون اول رییس‌جمهور درگیر مسایل مربوط اربعین بودند اما به زودی این جلسه برگزار خواهد شد.

این نشست قرار بود با حضور معاون اول رئیس جمهور روز گذشته و همزمان با روز ملی سینما برگزار شود، که به گفته روابط عمومی سازمان سینمایی به هفته‌های آینده موکول شد.

یادآور می‌شود اولین وعده‌ محمد خزاعی همزمان با رسیدن به کرسی ریاست سازمان سینمایی احیای شورای عالی سینما با حضور رییس‌جمهور بود. شورایی که پیش‌تر در زمان ریاست جواد شمقدری بر سازمان سینمایی تشکیل شده بود و در چند نوبت با حضور رئیس جمهور وقت، مصوباتی هم برای سینمای ایران داشت.

شورایعالی سینما اما همزمان با ریاست جمهوری حسن روحانی به‌طور کامل تعطیل شد و شاید به همین دلیل احیای آن تبدیل به یکی از اصلی‌ترین شعارهای مدیران سینمایی دولت سیزدهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار