مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛

دانش‌آموز خبرنگاران پانا قرچک با نقش‌آفرینی در اجرای پروژه مهر، نتیجه بی‌سابقه‌ای را رقم زدند

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، کیفیت بالای اجرای پروژه مهر را در سال‌های گذشته بی‌سابقه دانست و بر نقش‌آفرینی دانش‌آموز خبرنگاران پانا در تحقق این دستاورد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا قرچک با نقش‌آفرینی در اجرای پروژه مهر، نتیجه بی‌سابقه‌ای را رقم زدند

چهارمین جلسه کمیته تبلیغ، تبیین و اطلاع‌رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور رضا داورزنی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جمع دانش‌آموز خبرنگاران پانا این شهرستان برگزار شد.

رضا داورزنی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خبرنگاران پانا شهرستان قرچک در پوشش خبری همه جانبه پروژه مهر ۱۴۰۱، از تلاش‌ها و زحمات آنان در راستای تبلیغ و مستندسازی از این طرح تشکر و قدردانی کرد و بیان کرد: اقدامات صورت‌گرفته توسط شما دانش‌آموز خبرنگاران پانا در تبلیغ، تبیین و اطلاع‌رسانی پروژه مهر، موجب تشویق مدیران مدارس برای اجرای هرچه بهتر این طرح شد.

داورزنی کیفیت مطلوب روند اجرای پروژه مهر ۱۴۰۱ را در سال‌های گذشته را بی‌سابقه خواند و این دستاورد بی‌نظیر را مدیون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان قرچک دانست و ایجاد رقابت بین مدارس را از عوامل مهم در کیفیت مطلوب اجرای پروژه مهر ۱۴۰۱ خواند و ضمن اشاره به تاثیر خبرنگاران پانا در تحقق این مهم افزود: تبلیغات گسترده دانش‌آموز خبرنگاران از روند اجرای پروژه مهر مدارس شهرستان قرچک باعث ایجاد رقابت بین مدارس در اجرای این طرح شد؛ مسئله‌ای که کیفیت هرچه بهتر اجرای این پروژه را در مدارس شهرستان قرچک به دنبال داشت.

داورزنی در ادامه افزود: علاوه‌ بر این، گزارشات خبرنگاران پانا از فرایند اجرای پروژه مهر سبب شد مدارس از فعالیت‌های یکدیگر ایده بگیرند و در اجرای این طرح اهتمام بیشتری داشته باشند.

لازم به ذکر است که دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌ قرچک در جهت تبلیغ، تببین و اطلاع‌رسانی پروژه مهر ۱۴۰۱، در مجموع اقدام به تهیه بالغ بر ۶۰ مصاحبه، مستند و گزارش ویدئویی کردند که در کانال رسمی اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک و در پیامرسان شاد منتشر شدند؛ گزارشی اجمالی از این اقدامات و عملکرد نیز در قالب یک گزارش ویدئویی در سایت خبرگزاری پانا انتشار یافت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان ضمن اشاره به اهمیت ترویج مکتب حسینی و پیاده‌روی اربعین در بین دانش‌آموزان در خصوص تبلیغات گسترده پیاده‌روی جاماندگان اربعین نیز ماموریتی را به دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌ قرچک محول کرد و گفت: نقش اداره آموزش و پرورش در بهره‌گیری از فضای معنوی و روحانی پیاده‌روی اربعین بیشتر از ادارات دیگر است؛ حضور دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین بسیار حائز اهمیت بوده و این مسئله وظیفه ما را در پرداختن به این واقعه پرشور مردمی آشکار می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: از شما انتظار می‌رود مثل همیشه در این عرصه نیز با تمام قوا ورود کرده و در فرهنگسازی شرکت در پیاده‌روی اربعین و بازتاب این واقعه پرشور موفق عمل کنید.

در ادامه تعدادی از دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌ قرچک، به کمبود امکانات لازم جهت فعالیت‌های خبری خود اشاره کردند و برای تامین نیاز‌های خود در این حوزه از رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک قول مساعدت گرفتند.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار