روز اول کشتی فرنگی جهان؛

روز بی فروغ کشتی فرنگی در مسابقات جهانی

تهران (پانا) - رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات اوزان 55، 72، 77 و 87 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
روز بی فروغ کشتی فرنگی در مسابقات جهانی

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات اوزان 55، 72، 77 و 87 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه رفت و در یک مسابقه سخت توانست این حریف قدرتمند را شکست دهد و در دور بعد با برنده مسابقه ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان مسابقه می‌دهد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جاکوب بیلز از چک و ابراهیم غانم از فرانسه کشتی گرفت که این مسابقه را با نتیجه 7 بر3 شکست خورد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت. وی دور سوم با کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه کرد که از این کشتی‌گیر شکست خورد.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 6 بر 5 میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف تورپال بیسلطانوف از دانمارک رفت که از حریف خود شکست خورد.

این خبر تکمیل می‌شود/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار