گرایی به فینال رسید، نجاتی و ساروی برای سومی می‌جنگند

تهران (پانا) - رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
گرایی به فینال رسید، نجاتی و ساروی برای سومی می‌جنگند

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار خوزه رودریگوئز از مکزیک و عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت که توانست در یک کشتی نزدیک این حریف ایرانی‌الاصل خود را شکست دهد.

این کشتی‌گیر با برد مقابل حریف آلمانی‌اش راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ویکتور سیوبانوف از مولداوی رفت.

وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می‌رود.

این کشتی‌گیر نتوانست در مصاف با لری ابولادزه شکست خورد و نتوانست به فینال برسد و برای سومی می‌جنگد.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کریستین وانزا از مجارستان و امانتور اسماعیل اف از قرقیزستان رفت.

در این مسابقه گرایی توانست با نتیجه 9 بر صفر امانتور اسماعیل‌اف از قرقیزستان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برود.

وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی دراین مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان مبارزه کردو توانست به راحتی این حریف را شکست دهد و فردا برای مدال طلا مبارزه می‌کند.

در وزن 82 کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کارپت چالیان از ارمنستان و فیلیپ ساسیچ از کرواسی زفت.

در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین رفت.

وی در این مسابقه نتوانست از پس حریف اکراینی بر بیاید و نتیجه را به او واگذار کرد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان فلیکس بالدوف از نروژ و یان لیو از چین رفت.

ساروی توانست در یک دیدار یک طرفه حرف نروژی اش به پیروزی برسد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان رفت که در یک کشتی نزدیک به این حریف قدرتمند باخت.

این گزارش از آغاز تا انتهای روز دوم کشتی و چهار وزن دوم تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار