جانشین اردوی ملی قطب یک دختران اعضای سازمان دانش‌آموزی :

معنا دادن به واژه‌های رفاقت، شور و نشاط اجتماعی، از هدف‌های اردو است

تهران(پانا)- جانشین اردوی ملی قطب یک دختران اعضای سازمان دانش‌آموزی به میزبانی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران،‌ هدف از تشکیل این اردوها را معنا دادن به واژه‌های رفاقت، شور و نشاط و اجتماعی شدن دردانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معنا دادن به واژه‌های رفاقت، شور و نشاط اجتماعی، از هدف‌های اردو است

سکینه کارخانه، در گفتگو با پانا در خصوص ویژگی‌های اردوهای دانش‌آموزی اظهار کرد:« اردو مکانی برای آموختن مهارت‌هایی است که شاید گاهی در این دنیای مجازی و زندگی روزمره واژه ای گمشده باشد. اولین رکن اردو آموختن زندگی اجتماعی‌ است؛ در دنیایی که فردیت، نماد انسان‌ها شده و در اردوهای دانش‌آموزی است که واژه ‌رفاقت معنا میگیرد و فضای اردو حال و هوای هیجان و شور و نشاط فرزندان سرزمینم است.»

جانشین اردوی ملی قطب یک دختران اعضای سازمان دانش‌آموزی، خاطر نشان کرد:« هدف اردو، معنا دادن به واژه‌های رفاقت، شور و نشاط و اجتماعی شدن است. اردو از طریق فراهم آوردن یک بافت رفتاری متفاوت و برنامه تقویت رفتاری ناآشنا و فراهم کردن موقعیت‌های چالش‌ برانگیز جدید، می‌تواند اثر شگرفی در پیشرفت دانش‌‌آموز در حیطه تحول مثبت داشته باشد.»

کارخانه با اشاره به ضروریت جذاب‌سازی فضای اردوها برای دانش‌آموزان گفت: «یک راه لذت‌بخش برای جذاب‌سازی و ماندگار کردن آموزش‌های مهارت زندگی، برگزاری اردوهای آموزشی به جای برگزاری کارگاه‌های درس‌محور است. اردوی ملی با همه‌ مسئولیت‌ها و سختی هایش حلاوت و شیرینی نشاط بچه ها، دیدن رفاقتهای زیبایشان، روشنی محفل انس با قران و آن حال و هوای معنوی پر از احساس شب خاطره‌ی شهدا، روح را جلا‌ می‌دهد و جسم، فارغ از همه روزمرگی‌ها می‌شود؛ امیدواریم که بتوانیم فضایی برای رشد و شکوفایی فرزندان سرزمینمان مهیا کنیم.»

خبرنگار دانش‌آموز، نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار