مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری:

اردوهای قطبی، نقش مؤثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان ایفا می‌کنند

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بر نقش مؤثر برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در تربیت اجتماعی آینده دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای قطبی، نقش مؤثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان ایفا می‌کنند

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور در اردوی قطب یک در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند، در گفت‌وگو با پانا، اردوی قطبی را فعالیتی اثرگذار در تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: «برگزاری اردو، یکی از فعالیت‌های اثرگذار در تربیت و پرورش استعداد و ایجاد مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان است؛ بنابراین دانش‌آموزان با حضور در این اردوهای متمرکز، مهارت‌های اصلی زندگی مانند باهم زیستن و... را می‌آموزند.»

همچنین وی افزود: «دانش‌آموزان در کنار فراگیری مهارت‌های اصلی زندگی نیز می‌توانند مسئولیت‌پذیری را تجربه کنند و این امر در آینده، منجر به پیروزی آنها بر مشکلات می‌شود.»

نوروزیان، تقویت تربیت اجتماعی را یکی از اهداف مهم برگزاری اردوی قطبی دانست و ادامه داد: «اهداف دیگر از برگزاری این اردو، ایجاد شور و نشاط برای دانش‌آموزان است که کنار هم زیستن آنها موجب تربیت شهروندانی موثر برای اجتماع می‌شود. امید است تا همراه با تلاش حوزه تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش در برگزاری متداوم این‌گونه اردوها، نقش مؤثری در تربیت اجتماعی دانش آموزان آینده کشور ایجاد شود.»

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار