مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان:

هماهنگی، مولفه اصلی مدیریت بحران است

اصفهان(پانا) - منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت ستاد بحران استانداری اصفهان گفت یکی از مولف‌های اصلی مدیریت بحران به منظور بایدگیری نقش مدیریت بحران، مسئله هماهنگی است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی، مولفه اصلی مدیریت بحران است

منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت : در مولف های اصلی مدیریت بحران هماهنگی در اولویت است. یعنی باید یاد بگیریم که چگونه در عرصه های مدیریت بحران نقش هماهنگی را پیاده کنیم و امروز این آموزش‌هایی که این‌ چند روز داده شد و امروز قرار است مانور را اجرایی کنیم دارای یک مولفه به نام‌ هماهنگی است که هنر کار تیمی را پرورش می‌دهد تا بتوانیم در حوادث غیرمترقبه یا هر جایی که نیاز به کمکهای شما بود، به صورت خودجوش اقدامات لازم را انجام دهید.

شیشه فروش ادامه داد: کشور ایران کشوری است که در کمربند زلزله خیز جهانی قرار دارد و هر ۱۰ سال یکبار زلزله ای در کشور اتفاق می افتد و در پی آن سیلابهایی مشاهده می شود که در یکماه گذشته و در مردادماه در استان های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و دیگر مناطق وارد کرد و همکاری و هماهنگی در مدیریت بحران در کاهش اثرات این حادثه قابل مشاهده بود و قابل ذکر است که در سالهای گذشته برای زلزله بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد و سیلابی که اتفاق افتاد و سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا، استان اصفهان به عنوان معین به دیگر استان‌ها یاری رساند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این مانور و گردهمایی ها به ما یاد می دهد که چگونه بتوانیم در مواقع نیاز یکدیگر را پیدا کرده و چگونه نظم را رعایت کنیم و هر کس نقش و وظایف خود را انجام دهد.

وی با اشاره به مانور ایمنی و زلزله در سال تحصیلی جدید گفت: هشتم آذرماه مانور ایمنی و زلزله در تمامی مدارس کشور برگزار می‌شود که دانش آموزان باید یاد بگیرند چگونه پناه گیری صحیح و خروج اضطراری داشته باشند و یاد بگیرند که چگونه می توانند با آرامش و آموزش، جان خود و دیگران را نجات دهند.

مانور پیشتازان در قطب ۴ کشوری با رمز یا زهرا شیشه فروش آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار