استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی به احداث ۲۰۰ کلاس درس اورژانسی نیاز دارد

بیرجند(پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تامین امکانات مدارس و هوشمندسازی مدارس استان، تصریح کرد خراسان جنوبی به بیش از ۲۰۰ کلاس درس به صورت فوری نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی به احداث ۲۰۰ کلاس درس اورژانسی نیاز دارد

جواد قناعت، امروز جمعه ۴ شهریور در نشست شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه امیدواریم سفر وزیر به استان منشأ خیر باشد، اظهار کرد: حضور وزیر در جلسه ملاقات مردمی در مصلای بیرجند و حضور پرشور مردم جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان ضمن تشکر از زحمات وزیر بابت اجرای طرح در کمتر از یکسال بعد از استقرار دولت سیزدهم، گفت: این طرح یکی از دغدغه های بیش از یک دهه فرهنگیان کشور است که در همین یکساله اول دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اجرا شده است، این ها در حالی است که در گذشته به بهانه های مختلف از اجرای طرح سر باز می زدند که در دولت سیزدهم با تدبیر رئیس جمهوری و تلاش های وزیر آموزش و پرورش این مشکل بزرگ کشور و فرهنگیان حل شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به تامین امکانات مدارس و هوشمندسازی مدارس استان، تصریح کرد: خراسان جنوبی به بیش از ۲۰۰ کلاس درس به صورت فوری نیاز دارد.

قناعت با اشاره به اینکه توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش در بحث تجهیزات مدارس شامل هوشمندسازی و تأمین لوزام آموزشی به ویژه در مناطق روستایی و عشایری، نیازمند نگاه و مساعدت وزارت است، گفت: کمک هزینه آموزشی برای خانوار های محروم و نیازمند استان نیز از مطالبات است که گاهاً دانش آموز ما به دلیل عدم تأمین هزینه های آموزشی مجبور به ترک تحصیل می شود.

استاندار با اینکه ستادها و کارگروه های متعدد دارد و توان حضور در همه کارگروه ها را ندارد و معاونان را می فرستد، گفت: بدلیل نگاه ویژه و خاص ما به موضوع تعلیم و تربیت، از شوراهایی که استاندار بیشترین حضور را در آن داشته، شورای آموزش و پرورش است.

قناعت با بیان اینکه هزینه کمک آموزشی باید به خانواده‌های محروم ارائه شود، اظهار کرد: ساختمان اداره کل آموزش و پرورش ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که بر اساس نظریات کارشناسی به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه بیرجند یک شهر فرهنگی است، افزود: دغدغه ما این است که دولت به تعهدات خود در ساخت مدرسه عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار