امام جمعه شهرستان اسلامشهر :

مسئولان کشور با توجه به سیره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را الگوی خود قرار دهند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهردر مراسم نماز جمعه گفت از سفارشات شهید رجایی نماز اول وقت و خدمت به مردم بود و مسئولان می‌بایست با توجه سیره شهدای هفته دولت این موارد را الگوی خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان کشور با توجه به سیره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را الگوی خود قرار دهند

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم نماز جمعه شهرستان که در مصلی حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در بحث اخلاق، سخن نیکو گفتن انسان هم در ردیف اعمال وی محاسبه خواهد شد و آیات قرآن توصیه‌های زیادی در رابطه با سخن گفتن با مردم به نیکویی دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت رجایی و باهنر بیان کرد: از سفارشات شهید رجایی نماز اول وقت و خدمت به مردم بود و مسئولان می‌بایست با توجه به سیره شهدای هفته دولت این موارد را الگوی خود قرار دهند.

در این مراسم به مناسبت هفته دولت، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به شعارهای دولت سیزدهم افزود: عدالت، توجه به مردم و پاک‌دستی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است و این موارد در شهرستان اسلامشهر نیز رعایت می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: در طول چند مدت گذشته که مسئولیت فرمانداری شهرستان اسلامشهر را برعهده دارم، مواردی از جمله ارتباط مردمی با برگزاری میز خدمت در مساجد و مصلی، دیدار روسای ادارات با مردم ، جابجایی مسئولان جهت رضایت مردم و هم افزایی، توجه به زیرساخت‌های شهرستان اسلامشهر ،حضور وزرا و مقامات استانی در شهرستان، اشتغال جوانان و امنیت مردم در دستور کار قرار گرفته است و هفته دولت را فرصت مناسبی جهت معرفی خدمات پروژه ‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان اسلامشهر برشمرد.

در مراسم نماز جمعه شهرستان اسلامشهر که مسئولان منطقه نیز حضور داشتند، میز خدمت ادارات برپاشد و سپس با بدرقه مردم و مسئولان کمک‌های مردمی جهت موکب‌های اربعین حسینی در کشور عراق ارسال شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار